top of page
  • Writer's pictureFar From Home

Pierwsza aktualizacja Forever Skies już dostępna!

Drodzy naukowcy!


Właśnie opublikowaliśmy pierwszą istotną aktualizację Forever Skies! Poniżej znajduje się zestawienie najważniejszych rzeczy dodanych w ramach tejże aktualizacji.


NOWA LOKACJA: HIGH POINT


W grze możecie natrafić na nowy wariant farmy wiatrowej o nazwie High Point. Zawiera on nie jeden, a dwa tech itemy, które gracz będzie mógł znaleźć i przebadać. Aby dotrzeć do samej lokacji potrzeba będzie osiągnąć bardzo znaczącą wysokość, co samo w sobie również będzie swego rodzaju wyzwaniem.


NOWA TECHNOLOGIA: DOCKING PLANK


Pierwszym tech itemem, który znajdziesz na wieży będzie blueprint platformy dokującej. To bardzo użyteczne narzędzie, które pozwoli dotrzeć do ciężko dostępnych miejsc. Szczególnie spodoba się posiadaczom dużych statnków, którymi ciężko jest wylądować na niektórych lokacjach.


Jednak to jeszcze nie wszystko…


Oprócz wszystkich zwykłych łupów, których można się spodziewać na farmach wiatrowych, jest tu jeszcze jeden przedmiot do znalezienia. I jest to odpowiedź na jedno z najczęściej zadawanych pytań od czasu premiery wczesnego dostępu


NOWA TECHNOLOGIA: RECYCLER


Oto on! Posiadasz stare, niepotrzebne pudła, bądź szklane butelki, które najchętniej przetworzyłbyś na surowce? Tutaj z pomocą przychodzi nowa maszyna do recyklingu. Umieść w Recyklerze dowolny przedmiot, który chcesz przerobić i po chwili otrzymasz surowce, które będziesz mógł wykorzystać w inny sposób.


ZMIANY W INWENTARZU:


Krótko mówiąc, zwiększamy wielkość zapasów o 25%. Niektóre przedmioty będą się teraz kumulować w sposób inny niż wcześniej, na przykład typy baterii. Zwiększana jest także łączna ilość stosów. Więcej szczegółów poniżej:


Wielkość stosów surowców uzyskiwanych dzięki ekstraktorowi wzrasta z 50 do 100

Wielkość stosów standardowych znalezisk wzrasta z 20 do 25

Wielkość stosów rzadkich znalezisk wzrasta z 5 do 10

Jednak to nie wszystko…


Zwiękzamy także liczbę slotów w małych skrzyniach magazynowych i na wiszących półkach. Dodatkowo zmniejszamy koszt niektórych półproduktów, jak elementy maszynowe lub plastikowe.


NOWE KOLORY W PAINT TOOL'U:


Ten tytuł mówi w zasadzie sam za siebie. Zwiększamy liczbę dostępnych kolorów. Naprawiliśmy także błąd z kwiatami Petit Astre, co oznacza, że tworzenie kardridży będzie dużo łatwiejsze.


ROZBUDOWANA TECHNOLOGIA: ADVANCED AUTO-EXTRACTOR


Dzięki waszemu feedbackowi dotyczącemu podstawowego modelu, zdecydowaliśmy się na rozbudowę ekstraktora, w kierunku, który zaproponowaliście. Automatyzacja oszczędzi czas i ułatwi radzenie sobie z podstawowymi wyzwaniami.



Od teraz gracze mają dużo większą kontrolę nad tym narzędziem:


- Możliwość filtrowania gromadzonych zasobów

- Przypisanie nawet do 4 kontenerów dla danego zasobu

- Możliwość wyłączenia urządzenia, by oszczędzać energię


-----------------------------------------------------------------------


PODSUMOWANIE PATCHA:


GAMEPLAY


Nowa lokacja - High Point Wind Farm

Nowe narzędzie - Docking Plank

Nowe narzędzie - Recycler

Nowe narzędzie - Filtering Deck Extractor

Nowe artefakty

Odwiedzone lokacje są wyszarzane na mapie po wzięciu z nich baterii

Usunięcie informacji od kombinezonu o spadku/wzrostu odporności

Spust skraplacza wody może być używany niezależnie od kąta

Automatyczny ekstraktor i ekstraktor filtrujący - dodano opcję włączania/wyłączania zasilania

Fabrykator zostanie dodany jako badanie do przeprowadzenia w Stacji Badawczej

Ekstraktacja metalowych płyt w lokacji Windy zostaje zapisana

Mniej łatek naprawczych pojawiających się w lokacjach

Ulepszona ładowarka narzędziowa znajduje się teraz w stacji ulepszeń i wymaga ładowarki narzędziowej do wytworzenia

Obie ładowarki narzędziowe mogą teraz ładować dowolne narzędzie

Poprawione wskazówki dla graczy dotyczące lokalizacji narzędzia do usuwania wraków, malowania i automatycznego ekstraktora.


WIELKOŚCI STOSÓW & BALANS SUROWCÓW


Większe stosy niektórych zasobów

Dodano układanie baterii

Małe półki do przechowywania i wiszące półki zapewniają więcej miejsca w środku

Obniżona cena niektórych materiałów rzemieślniczych

Ulepszono parametry odżywcze tłustych i świecących ciem


ZAPISY GRY


Przerobiono przyciski „Wyjdź bez zapisywania” i „Zapisz i wyjdź” na osobne przyciski „Zapisz” i „Wyjdź” w menu pauzy. „Wyjdź” pyta teraz gracza, czy chce także zapisać grę

Ustawienia automatycznego zapisywania powinny teraz zachowywać swoje wartości pomiędzy sesjami


USTAWIENIA GRAFICZNE


Dodano opcję ustawienia sugerowanych ustawień graficznych na podstawie testu porównawczego sprzętu. Uruchomi się to automatycznie dla nowych graczy przy pierwszym włączeniu gry. Obecni gracze mogą znaleźć tę opcję w ustawieniach grafiki


POPRAWA DOSTĘPNOŚCI


Zmniejszone drgania ekranu przy opcjach skakania i używania narzędzi (zmniejszenie choroby lokomocyjnej)

Obsługiwanych jest teraz znacznie więcej klawiszy do ponownego wiązania danych wejściowych, w tym: Num0-Num9, operatory matematyczne, blok Insert-PageDown i symbole wspólne dla układów klawiatury AZERTY. Jeśli nadal nie obsługujemy klawiszy, których potrzebujesz, daj nam znać za pomocą formularza feedbackowego

Opcja zmniejszenia kołysania sterowca (zmniejszenie choroby lokomocyjnej)

Pełna obsługa kontrolera – w grę można teraz w pełni grać za pomocą kontrolera.


Obsługiwane kontrolery:


Xbox One

Xbox Series X

DualSense

DualShock4


LOKALIZACJE


Dodano język włoski


POPRAWKI


Naprawiono pojawianie się Petit Astre w lokalizacjach w ogrodach – gracze będą teraz mogli łatwiej wytwarzać wkłady malarskie

Naprawiono generowanie artefaktów ogrodowych (nie zostały wygenerowane)

Naprawiono problem polegający na tym, że niektóre skórki nie były dostępne na kartach pamięci

Naprawiono błąd, w wyniku którego Obserwatorium Narożne było odblokowywane znacznie później niż powinno na kartach pamięci

Naprawiono menu spania > Teraz tło powinno pokrywać cały ekran

Naprawiono kilka błędów specyficznych dla gamepada w menu i ekwipunku

Naprawiono rzadką awarię związaną z używaniem klawisza F11 do przełączania trybu pełnoekranowego

Naprawiono rzadką awarię podczas uruchamiania gry związaną z analityką


INNE ZMIANY


Numer wersji dodany do menu głównego

Dodano ekran śmierci w przypadku permanentnej śmierci, który prowadzi gracza do głównego menu i kasuje wszystkie zapisane dane z danej rozgrywki

Aktualizacja creditsów


ZNANE PROBLEMY


Notatka wymaga wprowadzania tekstu z klawiatury

Szybki ruch nie działa w przypadku płynów w butelce


-----------------------------------------------------------------------


Do zobaczenia,

Zespół Far From Home

bottom of page