top of page
Zdjęcie autoraFar From Home

Startują testy nadchodzącego patcha Forever Skies

Witajcie naukowcy.


Mamy ekscytującego newsa!


Otwieramy specjalny Forever Skies Test Branch, który pozwoli graczom na dostęp do nadchodzącego patcha przed jego dodaniem do właściwej gry.


Dostaliśmy liczne zapytania dotyczące możliwości testowanie i feedbackowania aktualizacji Forever Skies. To jest właśnie najciekawsza część Early Accessu - obserwować rozwój gry i wpływać na jej kształt.


Nasz Test Branch przygotowaliśmy tak, by móc zebrać od Was feedback, zidendyfikować potencjalne problemy i wprowadzić wymagane poprawki przed oficjalnym umieszczeniem patcha w grze. Dlatego prosimy o zgłaszanie się do testów tylko wówczas, gdy uznacie, że będziecie mieli wystarczająco czasu, by ograć patch i przygotować feedback.


(Jedna z nowych mechanik dodawanych w ramach patcha)


Jak wziąć udział w testach?


Udział w testach może wziąć każdy, kto posiada kopię Forever Skies. Zachęcamy także do dzielenia się obserwacjami i swobodnej rozmowy na temat treści zawartych w nowym patchu. Nie wymagamy tutaj poufności, czy podpisywania NDA.


Co istotne, każdy z elementów patcha może zostać jeszcze poprawiony, bądź zmieniony.


Testy nie wpłyną na dotychczasowe save'y, zachędamy jednak do importu save'a do udziału w testach. Żadne save'y, czy ustawienia z głównej gry nie zostaną przeniesione do Test Branchu. Twój PC będzie działał tak, jakbyś pierwszy raz grał w naszą grę.


To działa w dwie strony, postęp poczyniony w grze w trakcie testów nie zostanie przeniesiony do głównej gry, przynajmniej do momentu aż aktualizacja nie zostanie dodana do głównej gry. Test Branch został przygotowany tak, by umożliwić Wam eksplorację i testowanie nowych mechanik bez wpływu na wasz obecny postęp w głównej grze.


Gracze mogą rozpocząć testy z nowym savem, jednak jeżeli wolisz testować nowy kontent przy pomocy Twojego już stworzonego statku, możesz utworzyć kopię swojego save'a i zaimportować go do testów. Jak to zrobić, opisujemy poniżej:

  • Otwórz Steama i znajdź Forever Skies w bibliotece

  • Użyj prawego przycisku i wybierz PROPERTIES- BETAS

  • Wpisz hasło: BlimpWorkshop

  • Z rozwijanego menu wybierz beta branch: beta_flight

  • Naciśnij niebieski przycisk “Opt into beta_flight…”

  • W swojej bibliotece wybierz Forever Skies [beta_flight]

  • Zainstaluj Test Branch




Jak zaimportować istniejącego save'a do testów?


Twoje istniejące save'y z głównej gry znajdują się w innym folderze, niż save tworzone przy okazji testowania. Jeżeli chcesz z nich skorzystać w trakcie testów, musisz wykonać następujące kroki:

  • Znajdź na swoim komputarze folder z save'ami. Domyślna ścieżka to: C:\Users\<username>\AppData\Local\ProjectZeppelin\Saved\SaveGames\

  • Wybierz save'a, którego chcesz użyć, kliknij prawym i skopiuj.

  • Znajdź folder dla save'ów testowych. Domyślna ścieżka to: C:\Users\<username>\AppData\Local\ProjectZeppelin\Saved_BetaFlight\SaveGames\

  • Wklej tam skopiowany plik

  • Dla bezpieczeństwa utwórz kopię zapasową save'a i zapisz ją na swoim dysku.

Po tych czynnościach możesz uruchomić Forever Skies Test Branch na Stemie i cieszyć się swoimi save'ami po klinięciu przycisku “CONTINUE”


(Nowy Recykler)


Gdzie zgłaszać błędy?


Wszystkie błędy i problemy zaobserwowane podczas testowania powinny zostać zgłoszone poprzez narzędzie do feedbacku, które można znaleźć w menu pauzy. Narzędzie można znaleźć także na naszej stronie: https://www.farfromhomegames.com/en/playtests


(Nowy automatyczny ekstraktor)


Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością pracy z tak zaangażowaną społecznością i tym bardziej dołożymy starań, by aktualizacje zaspokajały wasze oczekiwania. Dziękujemy za Wasze nieocenione wsparcie i entuzjazm. Mamy nadzieję, że dalej będziemy wspólnie tworzyli Forever Skies.


Poniżej lista zmian, aby łatwiej było zidentyfikować elementy dodane w ramach nowego patcha.


- Zespół Far From Home

----------------------------------------------------


Patch: EA.1.0.2 Lista zmian


GAMEPLAY

Nowa lokacja - High Point Wind Farm

Nowe narzędzie - Docking Plank

Nowe narzędzie - Recycler

Nowe narzędzie - Filtering Deck Extractor

Nowe artefakty

Odwiedzone lokacje są wyszarzane na mapie po wzięciu z nich baterii

Usunięcie informacji od kombinezonu o spadku/wzrostu odporności

Spust skraplacza wody może być używany niezależnie od kąta

Automatyczny ekstraktor i ekstraktor filtrujący - dodano opcję włączania/wyłączania zasilania

Fabrykator zostanie dodany jako badanie do przeprowadzenia w Stacji Badawczej

Ekstraktacja metalowych płyt w lokacji Windy zostaje zapisana

Mniej łatek naprawczych pojawiających się w lokacjach

Ulepszona ładowarka narzędziowa znajduje się teraz w stacji ulepszeń i wymaga ładowarki narzędziowej do wytworzenia

Obie ładowarki narzędziowe mogą teraz ładować dowolne narzędzie

Poprawione wskazówki dla graczy dotyczące lokalizacji narzędzia do usuwania wraków, malowania i automatycznego ekstraktora.


WIELKOŚCI STOSÓW & BALANS SUROWCÓW

Większe stosy niektórych zasobów

Dodano układanie baterii

Małe półki do przechowywania i wiszące półki zapewniają więcej miejsca w środku

Obniżona cena niektórych materiałów rzemieślniczych

Ulepszono parametry odżywcze tłustych i świecących ciem


ZAPISY GRY

Przerobiono przyciski „Wyjdź bez zapisywania” i „Zapisz i wyjdź” na osobne przyciski „Zapisz” i „Wyjdź” w menu pauzy. „Wyjdź” pyta teraz gracza, czy chce także zapisać grę

Ustawienia automatycznego zapisywania powinny teraz zachowywać swoje wartości pomiędzy sesjami


USTAWIENIA GRAFICZNE

Dodano opcję ustawienia sugerowanych ustawień graficznych na podstawie testu porównawczego sprzętu. Uruchomi się to automatycznie dla nowych graczy przy pierwszym włączeniu gry. Obecni gracze mogą znaleźć tę opcję w ustawieniach grafiki


POPRAWA DOSTĘPNOŚCI

Zmniejszone drgania ekranu przy opcjach skakania i używania narzędzi (zmniejszenie choroby lokomocyjnej)

Obsługiwanych jest teraz znacznie więcej klawiszy do ponownego wiązania danych wejściowych, w tym: Num0-Num9, operatory matematyczne, blok Insert-PageDown i symbole wspólne dla układów klawiatury AZERTY. Jeśli nadal nie obsługujemy klawiszy, których potrzebujesz, daj nam znać za pomocą formularza feedbackowego

Opcja zmniejszenia kołysania sterowca (zmniejszenie choroby lokomocyjnej)

Pełna obsługa kontrolera – w grę można teraz w pełni grać za pomocą kontrolera.


Obsługiwane kontrolery:

Xbox One

Xbox Series X

DualSense

DualShock4


*Uwaga: Jeśli wcześniej aktywowałeś jakiekolwiek Steam Controller Inputs, pamiętaj o wyłączeniu ich, jeśli chcesz grać za pomocą kontrolera. STEAM - SETTINGS - CONTROLLER"


LOKALIZACJE

Dodano język włoski


POPRAWKI

Naprawiono pojawianie się Petit Astre w lokalizacjach w ogrodach – gracze będą teraz mogli łatwiej wytwarzać wkłady malarskie

Naprawiono generowanie artefaktów ogrodowych (nie zostały wygenerowane)

Naprawiono problem polegający na tym, że niektóre skórki nie były dostępne na kartach pamięci

Naprawiono błąd, w wyniku którego Obserwatorium Narożne było odblokowywane znacznie później niż powinno na kartach pamięci

Naprawiono menu spania > Teraz tło powinno pokrywać cały ekran

Naprawiono kilka błędów specyficznych dla gamepada w menu i ekwipunku

Naprawiono rzadką awarię związaną z używaniem klawisza F11 do przełączania trybu pełnoekranowego

Naprawiono rzadką awarię podczas uruchamiania gry związaną z analityką


INNE ZMIANY

Numer wersji dodany do menu głównego

Dodano ekran śmierci w przypadku permanentnej śmierci, który prowadzi gracza do głównego menu i kasuje wszystkie zapisane dane z danej rozgrywki

Aktualizacja creditsów


ZNANE PROBLEMY

Filtering Deck Extractor nie zapisuje filtrów po załadowaniu

Notatka wymaga wprowadzania tekstu z klawiatury

Szybki ruch nie działa w przypadku płynów w butelce

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comentários


bottom of page